keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

toivoo menestyst ja pitkää ikää


"Haaveet voi toteutuu, kun kakkuun puhaltaa täysii.
15 liekkii sammuu, toivoo menestyst ja pitkää ikää. 
Sain elämän, johon just nyt en kaipaa mitään lisää."

Vuos sitten tähän samaan aikaan, en ois uskonu, jos joku ois sanonu, et "hei, oot ens vuonna tähän aikaan menossa Bieberin keikalle." Vuoden aikana on tapahtunu niin sairaasti kaikkee - oon saanu niin paljon uusii kavereita ja kokenu mun ensimmäisen parisuhteen ikinä. IKINÄ. ellei sitä lasketa, et menin naimisiin yhen pojan kanssa päiväkodissa .. moi teemu. 
Tää vuos on ollut jotain niin uskomatonta. Oon kokenu Weekend Festivalit, riparin ja siinä samalla sain parikymmentä uutta kaveria. Kavereita on tullu ja menny, mut tiedän, et nää lähimmät tulee pysyy mun rinnalla. Voidaan Saaran kaa vanhainkodissa nauraa sille, kuinka tyhmiä oltiin nuorina. Ja varmaan juoruiltais ihan samalla tavalla, kun nytkin - paha tapa.
Joskus on niitä päiviä, et haluisin vaan palata siihen, kun olin joku viisvuotias - ilman murheita ja suruja. Ja ilman tätä pänttäystä viimestä peruskouluvuotta varten. Mut toisaalta, haluun elää täs hetkessä ja ihan täysillä. Olla nuori ja vapaa. YOLO - you only live once, eiks ni ? Haluun kokee kaikki maholliset festarit ja keikat, sekä upeet kokemukset frendien kanssa. Kömmellyksiä  käy kaikille, ja pettymyksiltä ei voi välttyä, mut ne kuuluu elämään.  Nyt näytän ens kuussa jo 16 - mihin nää kaikki vuoden on tavallaan kadonnu ? Vastahan alotin peruskoulun, vastahan siirryin yläasteelle. 
Oon nyt tosi onnellinen, minkälainen mun elämäntilanne on - perhe, ihanii frendejä ja muita läheisiä. Pärjään ihan hyvin koulussa ja tarkotus ois päästä sinne lukioon, minne haluan. 

weekendit 16. -17.8 !!

keikkaan 44 päivää. can't wait !








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti