tiistai 12. maaliskuuta 2013

Kai joku mua kuuntelee

Tänä aamuna heräsin siihe, että olin unenpöpperössä huitassu lampun lattialle. Ei siinä muute mitää mut se oli vetässy perässää eilisiltasen teemukin ja kastellu mun maton.. Haahuilin koko aamun ja sain itteni Nesteelle ostamaan aamukahvin ja siitä koululle. Heti ku sai kahvin kätee ni päivä lähti käyntii :D Liikattii ja sit meillä oli yhteiskuntaopin koe, tuntu et se meni iha hyvi. Ja paras ois kyl ollu mennäkkii ku luin siihe iha sairaast ! Enkkuu ja bilsaa,, aika normipäivä. Mut ihanaa et seuraava koe on vast ens viikol, vaik se onkii ranskan valtakunnallinen. Tän päivän vaa höntsään ja käyn harkois. Ja syön irttareit.


AINII ja hei ette ikin usko mitä ! Voitin NRJltä Hurtsin uuen levyn!! Oon ehkä mainostanu jo kaikille mut en oo ikin voittanu mitää muuta kun taskulampun ja katuharjan. Voi että. Ne siis otti kolmannen soittajan lähetykseen ja meikähän oli se kolmas (; Äitikii tykkäs ku olin pari tuntii sit just pyytäny siltä rahaa siihen levyyn.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti