tiistai 26. maaliskuuta 2013

i can't get nothing done

Toi otsikko kuvaa mua niin hyvin. En ikinä saa tehtyä sitä, mitä oon suunnitellu. Ennen nukkumaan menoa huomaan käyttäneeni aikani kaikkeen muuhun. Tälläsiin asioihin kuuluu mm. kokeisiin luku, hupsista. 

Tää päivä tosiaankin meni kotona nukkumiseen ja telkkarin kattomiseen. Mulla oli eilisestä illasta asti ollu hirveen oksettava ja pyörryttävä olo, joka sit jatku aamulla. Jäin sit kotiin ja nukuin neljä tuntia putkeen. Olo onneks parani unien myötä ja huomenna taas reippaana kouluun ! .. tai en siitä reippaasta tiedä. 
Tänään joudun jättämään harkatkin väliin, koska äiti ei lähe viemään - syynä just se, etten ollut tänää koulussa. 

31 päivää Justinin Helsingin keikkaan. Oon oottanu kyseistä päivää yli kolme vuotta ja siihen on kuukaus. En oikeesti voi uskoo tätä, enkä vieläkään usko, et Justin on tulossa Suomeen. Tajuan sen varmaan, kun oon menossa junalla Helsinkiin kaveriporukalla ja äitin kanssa, joka lähtee mukaan, et saatais hotellihuone. Ja kaipa äiti menee tapaamaan jotain kaveriaan Helsinkiin, kun myö Jennan kaa lähetää Kaisaniemenpuistoon puolekspäiväks ja sieltä sit Hartwallille :)

Mulla on tullu hirvee innostus lenkkeilyyn ja viikonlopun aikana kävinkin kaks kertaa juoksemassa. Pitää vaan odotella vähän lämpimimpiä kelejä, niin ehkä niiltä liukastumisilta vältyttäis. Juostessa tulee vaan niin ihana olo ja voi rauhassa miettiä kaikkia asioita. 

Nyt aion mennä juomaan vielä yhen kupposen kahvia ja varmaan hieman myöhemmin alan oikeesti tekemään niitä läksyjä.


1 kommentti: