sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Kreeta, Platanias. 31.5 - 8.6

Heei! :)
Mentiin Saaran kanssa 31. päivä perjantaina aamulla heti kahdeksalta kouluun. Palautettiin bussikortit ja kaappien avaimet, ja siitä mentiin yhdeksäks Vanhalle Kentälle kattomaan ysit vs. opettajat pesispeliä, jonka oppilaat vei!
Lähettiin sit ennen kahtatoista kotiin, ja jätettiin muut ysit koulun tunkkaseen juhlasaliin harjottelemaan seuraavan päivän kevätjuhlaa.
Menin heti kotona suihkuun ja tein vielä viimehetken pakkauksia. Tsekkasin, että kaikki on varmasti mukana ja laitoin itteni valmiiks. Hyppäsin Saaran perheen tilavaan seittemänhenkiseen autoon kahden aikoihin, ja lähettiin ajamaan Helsinki-Vantaata kohti. Saavuttiin lopulta lentokentälle. tehtiin mahdolliset turvatarkastukset ja seittemän jälkeen päästiin koneeseen. Kone nous taivaalle vähän ennen kaheksaa ja siitä alko vähän alle neljän tunnin lento Haniaan. Lento meni kuitenkin yllättävän nopeesti ja oltiin Haniassa ennen kahtatoista. Saatiin laukut ja hypättiin bussiin, joka vei meidät hotellille. Päästiin huoneisiin, pestiin naamat ja hampaat ja käytiin nukkumaan.

Herättiin seuraavana päivänä yheksän aikoihin ja mentiin ensimmäiseks aamupalalle, joka tarjottiin suoraan pöytiin. Päivä oli vähän pilvinen, mut kyllä aurinkoki pilvien välistä pilkisteli. Otettiin aurinkoa altailla, käytiin merenrannassa ja käytiin pienellä kävelyllä kaupungissa.

Meiän kaikki loppupäivät meni lähinnä siihen, että herättiin, mentiin aamupalalle ja palvottiin aurinkoa. Illalla käytiin syömässä ja mentiin nukkumaan. Päivissä ei ollu mitään erikoista. Välillä käytiin kaupoilla, mut muuten pysyttiin hotellilla altaan ympärillä palvomassa aurinkoa.

Viimesenä perjantaina lähettiin hotellilta yheksän aikaan bussilla Hanian lentokentälle, jossa ooteltiin pari tuntii lentoa. Oltiin Suomessa joskus neljän aikoihin, ja käytiin Saaran tädillä aamupalalla ja kahvilla, josta sit jatkettiin matkaa Lappeenrantaan. Pääsin kotiin yheksän aikoihin, heittäydyin sänkyyn ja nukuin kahteen.
Matka oli ihan mahtava, ja meil oli tosi hauskaa ! :)

fiilikset ennen matkaa :)

bikineistä jäi miun rintakehään ihan mukavat rusketusrajat ..

Saaralta tulee varmaan vielä postausta kuvilla täst matkasta ! :)