perjantai 1. maaliskuuta 2013

greatest mistake i ever made

Aina välillä rupeen miettii kaikkii vanhoi juttui ja ihmisii ketkä oli mulle tosi tärkeit. Ja mietin aina kans että missä mä olisin nyt jos oisin valinnu yhen. jutun toisin. Toisaalt mua harmittaa iha sairaasti mut toisaalta tiiän et tein iha oikein. Välillä mietin et mitä tein väärin ja miks kaikki meni niiku meni. En oo ikin halunnu satuttaa ketää mut välillä on pakko vaikkei millää haluis pahottaa toisen mieltä. Sä et voi pakottaa ittees tuntee jotai. Ja välil ikävöin tosi paljon vanhoi aikoi ja ihmisii, jotka on muuttunu nii paljo etten enää tunne niitä.

 "if we could only turn back time you know
 I'll be
 your life
 your voice
 your reason to be
 my love
 my heart is breathing for this"

 Jos aikaa vois kääntää taaksepäin jättäsin nii monta juttuu tekemättä tai tekisin toisin. Ja joitai hetkii en vaihtais pois mistää hinnasta. Mieluummi eläisin ne uuestaa ja viel vaik tuhat kertaa. Ne on sellasii hetkii mitä en haluu jakaa ja mitä jotkut ei ees tiiä et ne on mulle tärkeit. Ja suurin osa niist asioist on nii pienii et niil ei ois merkitystäkää kellekkää muulle paitsi mulle. Onneks tiiän et tulevaisuus on ja sielt saa uusii muistoi ja ehkä jopa viel parempii (; ja ilman kaikkii niit virheit mitä oon tehny en olis nyt tälläne. Kuulostipa kliseiselt...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti