maanantai 4. maaliskuuta 2013

MONDAY FUNDAY not

Monday ei tosiaankaan oo funday. Teki niin pahaa raahautua kouluun aikasin 
aamulla kaheksaks, niinku jokainen aamu. Mulle ei kuitenkaan tullu kiire, mitä 
ihmettelen suuresti - yleensä juoksen viimehetkillä bussiin ja oon myöhästyny siitä monesti. 

Mun tekis niin kovasti mieli vaan lähtee johonkin lämpimään rentoutumaan. Maata vaan rannalla ilman mitää huolia - ja kattoo aurinkolasien kanssa hyvännäkösii jätkii ilman paitoi. Se ois ihan unelma.

Mummi pääs tänään pois sairaalasta ja oli kotona pirteenä vastassa! :) Mukava nähä mummiakin pitkästä aikaa, vaik siellä sairaalassa onkin tullu käytyy kattomassa mummii. 

Nyt pitäis alkaa lukemaan tohon fysiikan kokeeseen, mikä on ihanasti keskiviikkona heti hiihtoloman jälkeen. Vähän tuntu siltä, että lomalla piti tehä hirveest koulujuttuja. Tai siis ois pitäny tehä, itehä jätin kaikki viimeselle päivälle heti ennen koulun alkuu. Mut eiks lomat oo just sitä varten, et saa pientä irtiottoo koulusta ja kaikesta täst stressistä? Ei vaan oikeen tuntunu siltä, ku piti lukee tos yks 500 sivunen kirja ja tehdä siitä viel esitelmä. Ja ois pitäny lukee kokeisiin ja tehä läksyjä jajajaja. En tehny noist oikeestaan mitään, äikänläksytkin tein aamulla matikantunnilla, hups. 



En voi oikeest uskoo, et se, mitä oon oottanu yli kolme vuotta, tapahtuu 53 päivän päästä - nään mun idolin livenä Hartwall Areenalla tuhansien muiden beliebereiden seurassa. Oon oottanu tätä päivää oikeesti niin kauan, ja muistan, kui en meinannu ees uskoo, et Justin on tulossa suomeen. Mut on se, ja mulla on liput sen keikalle. En oo vielä ees tajunnu koko asiaa, tajuun sen varmaan sitten, ku seisotaa areenan sisällä ja Justin tulee lavalle. Sit mä varmaan tajuun sen. 
Enkä jaksa oottaa, et tapaan kaikkii mun belieberkavereita - Maddieta, Idaa, Tarua ynnä muita. Haluun niin kovin tavata ne, Maddien varsinki. Tuitui, Maddie. 


53 hiton pitkää päivää.

mut nyt, fysiikan pariin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti