maanantai 11. maaliskuuta 2013

haluun sun palaavan

Mua ärsyttää niin paljon .. !
Joku päivä kävelen viel harkkoihin pää kainalossa. Mulla on kokoajan jonkinlainen vamma, tällä hetkellä lonkka kipee ja kun molemmissa polvissa on rasitusvamma, niin toista on sit särkeny mukavasti koko päivän. 
Haluun jonnekkin lääkäriin selvittämään näitä, pitääki sanoo äitille, et varaa ajan. 

Mut tähänki auttaa suklaa ja se, et äiti osti mulle, Saaralle ja Sofialle liput Weekend Festivaleille !! :) Tosin oon jonkun satasen äitille auki siit lipusta ... pikkuvikoja. 
Täällä oon lähes kokopäivän lyöny päätäni seinään ton yh:n takii, ja jatkanki lukemista, heips.

"Varo ettei siltas romahda
ja ettet päätäs kolauta
Ja kun tuut takaisin
sä tiedät kuka täällä odottaa."

Robinin paras kappale varmaan ikinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti