perjantai 15. maaliskuuta 2013

I hope you like me as I am

Ei luulis muiden ihmisien persettä kuvittavan se, et jos tykkään jostain tietystä artistista, täs tapauksessa Justin Bieberistä. Eiks se oo jokaisen oma asia, et mist tykkää? Ei luulis sen vaikuttavan niiden ihmisten elämään jo MÄ tykkään Bieberistä. Mähän kuuntelen just sitä musiikkia mitä haluun, enkä pelkää näyttää sitä mitenkään. Oon saanu kuulla piikittelyä mun musiikkimausta varmaan kutoselta asti. Oon niin tottunu siihen, et enää jaksa oikeesti välittää. 
Mut oon kuullu sellasta, et joltain kavereilta ois kysytty jotain, et "miks oot sen kaveri, ku se tykkää bieberist." Ööö mun musiikkimaku vaikuttaakin varmaan mun luonteeseen tosi paljon. 

haters gonna hate, mähän kuuntelen just sitä musiikkia, mitä haluun



1 kommentti: