lauantai 2. helmikuuta 2013

my mind keeps saying "run as fast as you can!"

heei:) 
Mulla ei todellakaan oo mitään erikoista sanottavaa, tää päivä on hujahtanut niin nopeesti. Aamulla tuijotin kolme tuntia American Idolin jaksoja, joita tuli uusintana telkkarista. Telkkarintuijottelun jälkeen lähin koiran kaa lenkille, ja siinä hujahtikin melkein tunti ! :) Lenkin jälkeen oli oikeen hyvä fiilis, vaikka loppumatkan meidän edessä kävelikin joku friikkimummo, joka vilkuili kokoajan taakseen. 



tehtiin porukalla iltaruoaks tortilloja ! :) 

oon tuntenu itteni hieman kipeeks, ja mun kurkku on kipee, joten oon vetäny näitä tänään kokopäivän.
saatiin äikässä tehtäväksi lukee joku suomen kirjallisuuden klassikko ja päädyin näihin kahteen - en tiiä vielä, kumman luen.
käväsin äsken sähköpostissa, ja olin saanut tälläsen viestin ! toivottavasti saadaan saaran kaa sieltä kesätöitä mistä haettiin.
äiti-ihana osti eilen tän mulle<3 okei maksoin tän kylläkin takasin ja oon kokopäivän popittanu tätä täällä:) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti