lauantai 13. huhtikuuta 2013

Même si j'essaie de l'ignorer, tu es toujours là dans mes pensées

Moi vaan kaikille :) Mulla ei mitään kuvia nyt oikeen ole tänne laittaa eikä mitään ihmeempää kerrottavaakaa. Mua on stressanu kaikki asiat ihan älyttömäst lähiaikoina. Oon vaa vittuillu ja saattanu olla tosi ärsyttävä kaikille, mut en oikeest tarkottanu. Rehellisest mun kaikki vapaa-aika menee kouluun. Ja ku mietin mitä nyt on parin viime viikon aikana tehny ni ei tuu mitää muuta mieleen ku koulujuttui ja kokeisii lukemista. Ja vaikka kuinka lukis, tuntuu ettei sekää riitä. En tajuu, oonko oikeesti niin kunnianhimone? Ja tuntuu et kaikki vaatii multa ihan sikana ja kaikes pitäs olla täysillä mukana. Mut sitte tarkemmi ajatellen se oon minä joka vaadin itteltäni ihan mahottomia. Ja sekin vaikuttaa että keskiarvo ei saisi laskee yhtään, päinvastoin, pitäs vaan nousta. Nyt kaikki aattelee et oon iha kauhee hikke, kellä ei oo muuta elämää ku koulu :D Ei se ihan niikää mee, tää ysin kevät vaa on ihan vitun rankkaa aikaa koulun kannalta. Mut kyllä tää tästä onneks, kova lukeminen on kannattanu, sain enkun kokeesta 10 (!?!?!?) ja terveystiedon koekki meni ihan hyvin. Koitan nyt painaa viel tän loppukevään ja rukoilen vaa etten pimaha enne sitä :D

Tänään suunnitelmissa lähtee pienmuotosesti juhlistaa Julian synttäreitä hyvän ruoan, saunan ja leffan merkeissä. Saa nähä mitä tulee.. Hei ja aattelin muuten laittaa tähän itestäni kaikkii vanhoi kuvii, ku putsailen just näitä kuvakansioita vähän.Nää kuvat on kaikki suunnilleen kutoselta kasille. Hyvää viikonloppua !

XOXO Saara

13v synttäreiltä :)




hahaahah en kestä tän kuvan laatua ku tää on otettu tollasel ikivanhal patterikäyttösel kameral xd 















Heh 3v

Vuosi ja vieläkin tuntuu niin epätodelliselta <3 ikävä

"Yötä vasten vaikka lähdet
jatka vain vaikka on
se suuri suunnaton.
Kohti valkeata rantaa
laivaan mun laulujen
sä kuljet tietäen.

Ettet pelkää enempää
siel on monta kynttilää.
Ja viimein sun matkaan
ei pääse saattajatkaan

Ethän pelkää pimeää
siel on monta kynttilää.
Nuku vain jos väsyttää
vielä valvon vierellä.

Ja viimein sun matkaan
ei pääse saattajatkaan.
Ja lohtu on mulle
että siellä on kaikki sulle."




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti