maanantai 26. marraskuuta 2012

you can be the greatest, you can be the best

maanantait on kamalia, mä vihaan niitä. viikonloppu on just ohi, ja edessä on 5 koulupäivää. 
tää on perseestä.

mun maanantai meni normaaleis merkeissä - koulua ja sit kotiin.

räjähtäny monday look

oujee äikkää, koeki tulos .. 

mulle on tullu tavaks, et poltan tuoksukynttilää samalla ku luen kokeisii :) vaniljaa.

mulle erittäin rakas iPhone 4S 

kahvin avulla pysyy virkeenä ja sillee.

aawwee, mun rakas pysy kerranki paikallaa ja sain siitä kuvan :) 

mulle tuli niin joulunen olo noist neulomuksista, mitä mummi oli tehny :) jouluun alle kuukaus !

myö ollaa saaran kaa ihan rakastuneita Jeydon Walee :3 toivottavasti äiti suostuis siihe, et tilattais meille kummallekki joululahjaks Jeydonin fanihupparit.


haha, tää piristää aina päivän :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti