perjantai 23. marraskuuta 2012

mä olen kyllästynyt niihin voimiin, jotka ohjailee mun elämää

Äää oon niin täynnä koulunkäyntii ja oon miettiny pääni puhki, et mihin jatkan sit ysin jälkeen. Oon sit nyt päätyny sellaseen, et ykkösvaihtoehto on IB-lukio, eli International Baccalaureate Diploma - kansainvälinen ylioppilastutkinto. IB:stä ois sit niin helppo vaan lähteä jatkamaan ulkomaille, siinäkin asiassa mua pidättelee vaan raha. Haluisin nii kovasti Amerikkaa opiskelemaan, mut siel lukukausimaksut on ihan hurjia.
Tästä päivästä sen verran, että ihan normaalistihan toi meni, köksäs tehtiin Lyydian kakku. Se sattu vaan vähä epäonnistumaan, täytteet levis ihan kokonaan. Mut hyvää se oli, eli taas huomattiin, et ulkonäkö voi pettää ! :)

tässä viel kuva siitä kakusta, mikä tosiaan näyttää vähän erilaiselta miltä piti ..



Lyydian kakku, epäonnistunu sellanen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti