sunnuntai 25. marraskuuta 2012

we both know it's a cruel world

Sunnuntait - mä toisaalta rakastan ja vihaan näitä päivii. Sunnuntain on ihanan rauhallisii, ei tarvii tehä mitään, mut kuitenkin tietää, et huomenna sit taas kouluu, jee maanantai !
Koulu ei täl hetkellä oikeesti kiinnostais pätkääkää, voisin mieluusti jäähä aikastetulle joululomalle tai jotai. Mun sunnuntai on menny kuunnelles musiikkia ja väsätessä tota uskonnon projektia, mikä sekään ei kyl jaksais kiinnostaa pätkääkään. 
Mutjei, vihdoin mun kone anto mun asentaa tähän Spotifyn ! :) oon ihan innoissani nyt.
Mä pidän aina sunnuntait meikittöminä päivinä, ellei nyt satuta menemään jonnekkin ei_niin_tutuille kylään, mummolle ja papalle meen kyllä ihan mieluusti ilman meikkiä. Hiuksillekkaan en tehny mitään, laitoin vaa tollaselle löysälle letille.

mun sunnuntai on täynnä musiikkia.

ahaha lol, todelline babyface.

uskokaa tai älkää, tos letissä on mun kaikki hiukset. mul on niin ohuet hiukset.

facebook & twitter

mun twitter on @juiiaswag
ja instagram on myös juiiaswag
seurailkaa vaa, seuraan takasi :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti