lauantai 24. marraskuuta 2012

shining bright like diamonds

JULIA

• 15-vuotias
• blondi, luonteelta myös
• maalaistyttö forever
• belieber
• luonteeltani oon semmone pirtee ja aika sosiaalinen, mutten kuitenkaa lähe aina kaikkeen mukaa. Oon vähän semmone 'mut entä jos'-tyyppi.
Lempimusiikkia on siis Justin Bieber ja just nää uudemmat kappaleet eri esittäjilt. Harrastan täl hetkellä tanssia Saaran kaa samassa ryhmässä, sitä tullu harrastettua nyt varmaan nelisen vuotta. Ysiluokalla siis oon, ens vuonna ois tarkotus lukioon.
Mulla ei ystäviä oikeestaan oo ku Saara ja pari muuta, kavereita onki sit taas enemmän. Mullon kans poikaystävä, sen kaa tuli just kuukaus täyteen :3
Mullon pikkuveli, samassa koulussa ku mä ja samalla luokalla, ku Saaran pikkusisko. Ne saa siel nauttia toistensa seurasta, lolo.
Meil on yks koira, semmone about neljäkuukautine koiranpentu, Sepi. Ja kissa. Oon asunu ikäni maalla, ja pakko myöntää, et tääl on ihana asuu. Ei tarvii olla tuol kaupungin hulinassa, mut kyl sinne kaupunkii on pakko välillä päästä. Onneks mulla on niin lyhyt matka keskustaan, että voin mennä sinne millo haluun :)

Saaran kaa ollaa tunnettu pari vuotta ja tossa ajassa Saarast on tullu mulle erittäin tärkee. Saara on semmone luotettava, sille voi kertoo kaikist huolista ja se tajuu. Meilon ihan aina hauskaa yhessä ja läppää lentää välillä ihan liikaakin. Sisäpiirivitsit on niin parhaimmistoo meiän kahen välillä ! :) love ya, girl.




perus mäkkimätöt.


muuten oon siis blondi, mut mul on lilat dipit ! :)


diskotytyt. (Tenhot)





SAARA


  • Minäki oon siis 15 vuotias
  • Luonteeltani oon sosiaalinen ja äänekäs.... En pelkää puhuu asioista suoraan ja jotkut onki sanonu et  muistutan Sinkkuelämän Samanthaa :D:DD
  • Oon blondi mutten yhtä blondi ku Julia
  • Oon täl hetkel sinkku
Oon Helsingistä kotosin oleva tyttönen. Mein perhe on kuushenkine +semmonen pienenpieni mäyräkoira, asutaan Lappeenrannassa täällä venäläisturistien keskellä. Harrastan tanssia, mitä oon nyt harrastanu 6 vuotta, ja käyn kaikenlaisilla ryhmäliikuntatunneilla joista lemppareita on bodycombat ja kuntonyrkkeily :) Tykkään tosi paljon shoppailla (mikä näkyy mun tänhetkisenä lompakontilanteena :DD) ja laittaa omia ja toisten hiuksia.. Tykkään myös matikasta, uskokaa tai älkää :D Kuuntelen kaikkea massamusiikkia ja sit tietenki Hurtsia <3 Hurtsin jätkii oltiin Julian ja yhen kaverin kanssa kattomassa Weekend festivaleilla ETURIVEISTÄ. Kuolkaa kateuteen. Voisin tähän joitain kuvia sieltä laittaa :)
Telkkarista katon yleensä Big brotheria, Housea, C.S.I Miamia ja Sinkkuelämää.. Luonteesta vielä sen verran, että oon aika semmonen tyyppi, että teen ennen kun ajattelen ja ilmasen mun mielipiteen aina aika vahvasti. Välillä siitä on haittaa ku tulee "vähän" kitkaa opettajien kanssa. Opettajista tuli mieleen että koulussa lempiaineita on ranska, matikka, uskonto ja terveystieto :) Ja kamerasta sen verran et meiksi kuvailee pienellä punasella Canonilla ja kännykkällä ja Julia järkkäril ja phonel kans.


Donkeyboy 

David Guetta, tuolla se on :) Iha hiton hienon keikan veti. Voin sit joskus sanoo lapsenlapsille että "Sillon ku David Guetta tuli ensimmäistä kertaa Suomeen ni minä olin Julia-tädin kanssa kattomassa"


Rakkaus


Jukka Poikaaaaa

Julppi















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti