torstai 11. heinäkuuta 2013

Keep your heels, head and standards high

Moikka taas vähästä aikaa, ei oo oikein ollut inspistä kirjotella. Nyt ajattelin kuitenkin tehdä vähän laajemman postauksen, ja aiheena on hiukset. Esittelen mun lempi hiustenhoitotuotteita ja niin edespäin. Mulla ittelläni on ollut omiin hiuksiini aikamoinen viha-rakkaussuhde, joka on nyt kääntymässä enemmänkin rakkauden puolelle. Olen alkanu panostaa hiustenhoitotuotteisiin ja ostaa laadukkaampia tuotteita. Hinnat kirpaisee mutta hiukset kiittää. Mulla on luonnonkiharat hiukset, eli tosi kuivat ja karheat jos niitä ei hoida oikein. Kohtalaisen pitkät ne on aina ollut, ja nyt yritän kasvattaa niihin ihan kunnolla pituutta. Eilen uskaltauduin jopa kampaajalle puolentoista vuoden jälkeen napsimaan huonot latvat pois. Sitä aiemmin olen antanut kavereiden vain silloin tällöin siistiä latvoja.  En sano että mun tapa hoitaa ja laittaa mun hiuksia olisi se ainoa ja oikea mutta mulle se sopii.

Pesen hiukset joka toinen päivä, välillä joka päivä riippuen siitä paljonko olen liikkunut ja hikoillut. Hiusnaamiota käytän pari kertaa viikossa. Hiustenkuivaajaa olen pyrkinyt välttämään kokonaan, ellei ole aivan pakko saada hiuksia nopeasti kuivaksi. Muotoilurautaa käytän kuitenkin lähes päivittäin, kiharran, suoristan ja mitä ikinä mieleen tuleekaan. Lämpösuojaa käytän aina. Jos olen koko päivän vain kotona enkä ole lähdössä mihinkään, annan hiusten levätä joko auki tai sotkunutturalla.


Tää on mun ensimmäinen Aussien tuote ikinä, ja yhtään mitään huonoa sanottavaa ei oo ! Tuoksuu hyvältä ja jättää hiukset takuttomiksi ja pehmosiksi.


Yleisesti ottaen olen Biozellin tuotteista tykännyt, ja tää lakkakin on hyvä peruslakka. Tuoksu voisi olla parempikin ja tätä joutuu lisäilemään pitkin päivää. Voi apua, mulla ois ollu Biozellin hopeashampootki! Unohin ne tähän kuvata, mutta hopeinen putilo ja itse aineet (shampoo ja hoitoaine) on väriltään todella tummanliilat eli sotkua tulee. Oon niitä nyt n. kuukauden käyttänyt ja keltaisuus ja sameus on hiuksista kokonaan kadonnut ! Toki aurinkokin on tehnyt tehtävänsä mutta noillakin ollut iso rooli mun hiustenväriin. Hinta taisi olla sen 8.50e/ purkki.


Hyvä kuivashampoo, ei mitään erityisempää sanottavaa. Tuoksuu raikkaalta ja tuo kivaa tuuheutta hiuksiin.



Ennen tätä olen ostanu perus marketti-lämpösuojia, ennen kun tajusin mun hiusten huonon kunnon johtuvan osittain niistä. Hiukset tarvii kunnon lämpösuojan, varsinkin jos käyttää kihartimia ja rautoja päivittäin. Tämä lämpösuoja on ollut hyvä, ja esim. suoristettaessa hiukset oikeasti pysyy suorina koko päivän !


Tigin Bed head tuotteet on tosi hyviä ja huomaa että ne on kampaamotuotteita (sekä hinnan että laadun puolesta :D) Tämä hoitoaine levitetään pyyhekuiviin hiuksiin. Ekalla käyttökerralla säikähdin, kun hoitoaine oli voidemaista! Mutta nyt kun tätä on tottunut käyttämään niin voidemainen koostumus hurjasti parempi kun suihke. Ihana tuoksu eikä jätä hiuksia rasvaisen tuntuisiksi vaikka aluksi sitä pelkäsinkin.


Ajattelin tähän nyt vielä huvikseen laittaa kuvan mun muotoiluraudastakin.. Eli Remingtonin rauta, joka on tarkoitettu suoristamiseen ja kihartamiseen. Tällä saa tosi kivoja kiharoita tehtyä noiden pyöristettyjen reunojen ansiosta.

Mitä tykkäsitte tälläisestä vähän erilaisesta postauksesta ? Lisää tälläisiä vai unohdanko kokonaan ? Kommentoikaa rohkeesti ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti