perjantai 19. heinäkuuta 2013

Girls before guys, partying before school, and friends before love.

Moi kaikille :) 

Tiistaina auto starttas 6.30 meidän pihasta ja lähdettiin äitin kanssa ajamaan kohti Helsinkiä. Haettiin avaimet mun uuteen kotiin ja käytiin siivoilemassa siellä. Muutan siis soluun, mun huone oli pieni mutta ihana. Ja arvatkaa mitä, mulla on vaatekaappi ekaa kertaa elämässäni! Mulla on aina ollut vaatehuone tai lipasto, mutta nyt mulla on ihan oma vaatekaappi!! Käytiin Ikeassa ostamassa mulle lipasto ja loput keittiövälineet. Nyt alkaa kaikki olla kunnossa lopullista muuttoa varten, enää kahvinkeitin ja pari pyyhettä puuttuu.

 Vielä samana iltana äiti heitti mut Kouvolaan kummitädin luokse. Kotiuduin sieltä eilen, oli ihan hurjan kiva reissu! Siellä olin pari päivää ja mun kavereinani oli kaksi maailman sulosinta lapsukaista, aika meni niiden kanssa nopeesti ja ihan ikävä tuli. En olekkaan vähään aikaan herännyt seittemän jälkeen siihen että puolitoista vuotias taapero tulee rynkyttämään ovenkahvaa ja huutamaan "Saala helää". Keskiviikkona käytiin Veturissa vähän kaupoilla ja löysin vihdoinkin mustat jegginsit ja vielä puoleen hintaan! Torstai-iltana tulin sitten  junalla kotiin.

Tänään käytiin meidän papan kotiseudulla Putikossa, Punkaharjulla. Siellä vierähtikin koko päivä, haudoilla käydessä ja ajellessa ympäriinsä. Pikkuveljellä oli virvelikin mukana, mitä se tietenkin halusi käyttää, joten mentiin Sahalahden rantaan. Sieltä se vetäsi kilon hauen ja yäääk se oli kauhee. ABC:n kautta ruuat mukaan ja autokauppaan uutta autoa katselemaan. Oon melkein jo päättänyt etten aja autokorttia, ainakaan ihan heti, mutta siellä kun katseli kaikkia autoja niin alkoi mieli vähän muuttua :D 

Mulla on tässä viime aikoina ollut mieli aika maassa ja pari asiaa on painanut mun mieltä tosi pahasti, mutta pikkuhiljaa alkaa helpottaa. Pitäisi vaan aina muistaa että hyville kavereille puhuminen helpottaa, ne kuuntelee, jakaa huolet ja auttaa <3 ja oikeet ystävät jaksaa kyllä kuunnella, ei tarvitse edes sanoa mitään, kunhan kuuntelee.

Mutta nyt hyvää nimpparia minä, weekendeihin vajaa kuukausi ja unta kaaliin !

p.s Ärsyttääkö ketään muuta noi Spotifyn kuunteluajat missä ei oo päätä eikä häntää ?









Rakastan tota höppänäistä <3

Pikkuveli virvelöi tollasen, hyi h*lvetti.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti