torstai 17. tammikuuta 2013

tällainen pieni tyttö, helposti unohtuu

heeei
Päätin tulla nopsaa kirjottamaan tänne, jakamaan hieman kuulumisia teiän kanssa:) Päivät on menny koulussa ja oon kans valmistautunu lauantaina oleviin tanssikisoihi. Oon myös lukenu tohon köksän kokeeseen. 
Musta oikeesti tuntuu, et ennen mulla oli paljon enemmän aikaa. Nyt tuntuu, et oon kokoajan menos johonkin, tai pitää lukee kokeisiin tai jotai muuta vastaavaa. Tai jotain koulujuttui muita. 
En tiiä miten, mut oon jotenkin saanu rikottuu mun ranteen. Se on kipee ja oon pitäny siinä sellast sideharsotukee nyt pari päivää. Mulla ei oo oikeesti mitään hajuu, miten oon saanu tän tälläseks, kai oon vaan nukkunu jotenkin tosi huonosti sen päällä tai vastaavaa. 
Asiasta toisee, oon huomannu et mulla on järjettömän huono keskittymiskyky. En pysty lukee kokeesee, ellen pidä kokoajan jotai lyhyitä pikkutaukoja/kuuntele musiikkia/juttele kaverin kaa kikissä siin samalla. Pitäis vissiin vähä yrittää parantaa, jos pärjäis siel lukiossa sit ihan kunnolla. 

köksää <3


karkit auttaa mua lukee kokeisii, vedän näitä vaa siinä samalla !


oon iha rakastunu tähä huulirasvaa.


spotify


vihaan tätä spotify-kuunteluaikaa, koska se kestää mulla jotain päivän, enkä todellakaan kuuntele 10 tuntii päivässä, enkai nyt hullu oo.
hauvavauva <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti